PDA

View Full Version : Selling this baby...



Xylie Star
12-21-2013, 05:11 PM
http://i1329.photobucket.com/albums/w546/XylieStar/Mobile%20Uploads/IMG_20131221_190212_zpsjo4o7dbj.jpg (http://s1329.photobucket.com/user/XylieStar/media/Mobile%20Uploads/IMG_20131221_190212_zpsjo4o7dbj.jpg.html)

starting bid 300k
no reserve
no bin


please keep increments to atleast 25k!

The Lemur God
12-21-2013, 05:32 PM
I was hoping to buy the pulser you have above the tachmag :) are you open to trades for your tachmag i have over 30 pulsers and tachmag pulsers with equal roles if you are looking for a different nano maybe?

Xylie Star
12-21-2013, 05:39 PM
I was hoping to buy the pulser you have above the tachmag :) are you open to trades for your tachmag i have over 30 pulsers and tachmag pulsers with equal roles if you are looking for a different nano maybe?

I'm selling the tachmag for a clan mate. Lol I'm the broker for the clan. Msg me over xbox and we can talk about the pulser. The pulser above is pre patch btw. Look in my shop and you can see the stats. I'll bump it for you



still taking bids on the gun above!♥

ConcreteSnake
12-21-2013, 05:44 PM
I'll buy it, pseudo can have whatever he wants

Xylie Star
12-21-2013, 06:12 PM
I'll buy it, pseudo can have whatever he wants

Lol! It's up for auction Concus. Wanna place a bid?

ConcreteSnake
12-21-2013, 06:19 PM
Lol! It's up for auction Concus. Wanna place a bid?

Yeah but not on here, lets keep it in clan, ill make an offer he can't refuse when I get home laterr

Xylie Star
12-21-2013, 06:21 PM
Yeah but nit on here, lets keep it in clan, ill make an offer he can't refuse when I get home laterr

Dude I'm not gonna look credible if I take it off now. Please make a bid. Thanks honey♥

ConcreteSnake
12-21-2013, 06:26 PM
Dude I'm not gonna look credible if I take it off now. Please make a bid. Thanks honey♥

why don't we ever talk about keeping guns in the clan? I was ******ing over this thing when he pulled it and wanted it bad.....300k I guess

Xylie Star
12-21-2013, 06:30 PM
why don't we ever talk about keeping guns in the clan? I was ******ing over this thing when he pulled it and wanted it bad.....300k I guess

Look he wants to sell it man.

current bid 300k

ConcreteSnake
12-21-2013, 06:32 PM
Look he wants to sell it man.

current bid 300k

and I want to buy it.

Xylie Star
12-21-2013, 06:37 PM
and I want to buy it.

Concrete I have already put this up. If I take it down now I look like some other noobs who just quit an auction w/ out any rhyme or reason. Not happening. Now please stop argueing with me about this. Seriously.

current bid 300k

Xylie Star
12-22-2013, 12:20 AM
Bump to top!

THE SNAZZY WINO
12-22-2013, 12:23 AM
325
...
:)
...

Xylie Star
12-22-2013, 01:20 AM
325
...
:)
...

Lol how did I know you were gonna show up!

current bid 325k

ConcreteSnake
12-22-2013, 08:18 AM
350k............

Xylie Star
12-22-2013, 02:42 PM
350k............

Current bid

Xylie Star
12-22-2013, 08:20 PM
Bump.......

Xylie Star
12-22-2013, 10:51 PM
350k............

Ending this tomorrow night at 11pm

Midori Oku
12-23-2013, 12:15 AM
You need to spend those EGO units! o.O

By the way, what rolls does that legendary VOT Pulser above it in the picture have? :3

Xylie Star
12-23-2013, 12:59 PM
You need to spend those EGO units! o.O

By the way, what rolls does that legendary VOT Pulser above it in the picture have? :3
Lol 1. I have the ones I want :) been lackadaisical about it and 2. I sold that pulser. It was in my shop♥

Ma Dukes
12-23-2013, 01:22 PM
Hello! I'm new to the forums and was told by a friend I can find guns here. Oh dear I hope I'm doing this right. I would like to bid 450k. Is that a good bid????

Xylie Star
12-23-2013, 01:28 PM
Hello! I'm new to the forums and was told by a friend I can find guns here. Oh dear I hope I'm doing this right. I would like to bid 450k. Is that a good bid????

Yes ma'am it is.

Current bid!

Xylie Star
12-23-2013, 05:15 PM
Bumpers.........

Midori Oku
12-23-2013, 08:56 PM
Lol 1. I have the ones I want :) been lackadaisical about it and 2. I sold that pulser. It was in my shop♥

But it's part of a pursuit to upgrade all perks! :3

Xylie Star
12-23-2013, 09:34 PM
But it's part of a pursuit to upgrade all perks! :3

Already did it :) it's call respec ♥