PDA

View Full Version : Arkfall code hunters

RIPPER
02-04-2013, 08:01 PM
Arkfall codes are everywhere and in the English forum we have many people looking for these codes. If by any chance you have codes that we do not have please share them we have codes to share with everyone if we can make this an international search it will help you as well as other hunters that work night and day to make sure we all get these perks. if by any chance you speak English or are willing to help please do so. we can all increase our EGO if we work together.

Arkfall-Codes sind überall und im englischen Forum haben wir viele Leute, die nach diesen Codes suchen. Wenn vielleicht Sie haben, haben Codes, die wir bitte sie nicht teilen lassen wir, mit jeder, wenn wir dieses eine internationale Suche machen können, die es Ihnen sowie anderen Jägern hilft zu teilen die Codes, die Nacht und Tag bearbeiten, um sich wir aller zu vergewissern, diese Vergünstigungen zu erhalten. wenn vielleicht Sie Englisch sprechen oder bereit sind, bitte zu helfen, tun Sie so. wir können alle Zunahme unser EGO, wenn wir zusammenarbeiten

Google translation

https://docs.google.com/spreadsheet/lv?key=0As_TOhvr5TT-dE5DQVBXQmF6eXh6bW1xeno3Y0FOS2c&f=true&noheader=true&gid=2

Sylux
02-05-2013, 04:21 AM
Hello,

Die Idee ist schon gut eine Internationale Gruppe/Organisation zu Gründen die sich Speziell darauf Konzentriert die Codes zu suchen.
Zusammen sind wir Stark, biete mich für Engslische Übersetzung / Dialog Übersetzung vom Deutschen an.

mfg. Sylux

Reavy
02-05-2013, 04:28 AM
Hello Ripper,

we're currently searching for this codes, too. If we do know something new, we will edit the spreadsheet. Feel free to write in English, because most of the german players are able to write and understand it. A lot more than the google translator :] If they dont understand, they will get a translation by natives.

Happy hunting c:

Sylux
02-05-2013, 04:31 AM
Hey Reavy,

Here is the German Section from the Board,
please write German, If u dont can Speak or Write German pls write him per Privat Message.

mfg. KSK Sylux.

P.S the Google Translator sucks :D

Reavy
02-05-2013, 04:50 AM
Ich hab ihm eine Antwort gegeben, nicht dir.

Sylux
02-05-2013, 05:00 AM
o.O jetzt verwirrst mich, thehehe
Ja weil du auf Englisch geschrieben hast.

mfg. KSK Sylux

Reavy
02-05-2013, 05:11 AM
Warum werd ich wohl auf Englisch geschrieben haben?
Threadersteller benutzt Google Translator um von Englisch nach Deutsch zu übersetzen, was nicht gerade so pralle ist, wie wir alle wissen. Also werde ich ihm wohl kaum eine Antwort auf Deutsch geben die den Konsens verliert sobald er diese mit Google wieder übersetzt. c:

Sylux
02-05-2013, 12:37 PM
Mhmm da hast recht :)

Transloter S ucks :D

mfg. KSK Sylux

RIPPER
02-08-2013, 11:58 AM
Mhmm da hast recht :)

Transloter S ucks :D

mfg. KSK Sylux

BJT9iD new code just incase you didnt see it

LDBAMY