Search:

Type: Posts; User: The Unshackled

Page 1 of 2 1 2

Search: Search took 0.03 seconds.

  1. Duel wield sawn offs with prepared skill got me...

    Duel wield sawn offs with prepared skill got me to 20 fast
  2. Replies
    9
    Views
    1,984

    Geez everything ive seen lately kinda makes me...

    Geez everything ive seen lately kinda makes me glad my 360 pooped out on me. Means i can go to xbox one hey maybe one day defiance can be next gen that would be sooooo cool lol but i do hope it gets...
  3. Replies
    6
    Views
    1,588

    U suck i finally got that out of my head now its...

    U suck i finally got that out of my head now its back lol but its awesome show and nice topic here so cookie for u
  4. Been playing on pc since alpha and since febuary...

    Been playing on pc since alpha and since febuary on xbox. Ive put alot of time into the game and its sad to see it in this state. Up until dlc 3 i poured money into the game hoping to see...
  5. Replies
    131
    Views
    13,662

    Gt The Unshackled Ign General Phoenix cause...

    Gt The Unshackled Ign General Phoenix cause this looks fun lol
  6. Replies
    22
    Views
    2,825

    High Five i like bringing them to idr it makes me...

    High Five i like bringing them to idr it makes me giggle lol
  7. Ironclad regen

    Ironclad regen
  8. Replies
    19
    Views
    3,944

    Its NA Xbox is the platform

    Its NA Xbox is the platform
  9. Replies
    4
    Views
    950

    Outfits and blade mods are for all characters...

    Outfits and blade mods are for all characters everything else just for character who bought them
  10. I will come

    I will come
  11. Replies
    8
    Views
    778

    Dont feel bad i did this myself last week lol

    Dont feel bad i did this myself last week lol
  12. Replies
    233
    Views
    22,329

    Same here zaggers say .1 and im 6.8 with my dbl...

    Same here zaggers say .1 and im 6.8 with my dbl crit assassin wolfy i was 7.0 and my perforator is 3800 not 4100 like it was
  13. Replies
    33
    Views
    3,151

    Yeah i let my personal problems come in game and...

    Yeah i let my personal problems come in game and affect me i apologize for it but not what i said to the 3 people who came after me. Thankfully i had my friends on my defense in zone
  14. Replies
    33
    Views
    3,151

    Over 500 monkeys locks broken twice im no troll...

    Over 500 monkeys locks broken twice im no troll but they said nothing to other guy. Im not justifying it i was a **** for once. None of us are saints. Im always one of the people waiting and...
  15. Replies
    5
    Views
    4,884

    Headshot custom bolter

    Headshot custom bolter
  16. Replies
    33
    Views
    3,151

    Yeah it was funny how quickly people turn on u...

    Yeah it was funny how quickly people turn on u and come after u if u break locks. But i got my dead rising 3 so idc lol
  17. Replies
    33
    Views
    3,151

    Yeah i always wait till we get set up and seeing...

    Yeah i always wait till we get set up and seeing as room was doomed wanted to see how other side lives and gotta say it made me laugh ive done 4 monkeys since this one an hour ago no locks broken its...
  18. Replies
    33
    Views
    3,151

    Nope made it because now i see the other side of...

    Nope made it because now i see the other side of the wm the lockbreakers i now see why they do it they get so ragged on its no surprise there is so many of them

    if we didnt let it us effect us as...
  19. Replies
    33
    Views
    3,151

    Nope 3 months on xbox day 1 on pc today is one of...

    Nope 3 months on xbox day 1 on pc today is one of my be a **** days i always wait for people but today i am letting out stress on defiance anyone who knows me knows im far from a lock breaker. So i...
  20. Replies
    33
    Views
    3,151

    Nope someone else broke 2 and ahalf locks i...

    Nope someone else broke 2 and ahalf locks i inspected people saw their poopy stuff and saw my friend sat ugh gotta go to work so i finished job still came in 9th
  21. Replies
    33
    Views
    3,151

    I inspected during

    I inspected during
  22. Replies
    33
    Views
    3,151

    I love this game lol

    I have done over 500 monkeys 90% of the time i place top 5. Today my friend and clamate needed to work we had 30+ people inside i inspected people 4 bmgs 6 volge weapons and a sludge rocket 2 locks...
  23. Replies
    25
    Views
    4,009

    Ive donated oranges for contests ive given them...

    Ive donated oranges for contests ive given them away myself or did triva in game my favorite thing is to inspect people at erep camp make sure they are new by checking their gamerscore then i kidnap...
  24. Replies
    17
    Views
    2,760

    Yeah havent got any on xbox myself which sucks

    Yeah havent got any on xbox myself which sucks
  25. Replies
    10
    Views
    1,535

    Restarted story but im still doing missions at...

    Restarted story but im still doing missions at shondus but last night they were there i was waiting for pvp to start all 4 vendors were there. I saw someone spawn their durango and pvp started i came...
Results 1 to 25 of 42
Page 1 of 2 1 2