Search:

Type: Posts; User: finno1985

Page 1 of 5 1 2 3 4

Search: Search took 0.01 seconds.

  1. Replies
    4
    Views
    503

    This is ridiculous now!!!

    So it has now been 2 weeks since the early access launch and I am still getting game crashes. While I appreciate it takes time to get a big update approved and implemented, 2 weeks is long is a bit...
  2. Replies
    9
    Views
    459

    I wouldn't say it's a disgrace but fixing the...

    I wouldn't say it's a disgrace but fixing the game crashes should be priority number one for them. What is the point of fixing lag issues if people cannot stay in game long enough to experience less...
  3. Xbox One major arkfall and siege crashes!!

    So I cannot do major arkfall or sieges now on Xbox one, my game crashes every time I attempt to do one or the other.

    I love defiance from back on 360, was excited for this on xb1, but if I cannot...
  4. Replies
    2
    Views
    224

    I have the same issue on Xbox one. Can't do any...

    I have the same issue on Xbox one. Can't do any sieges at all because it instantly crashes my game.
  5. Replies
    9
    Views
    557

    I'm from the EU, my region is EU on my console...

    I'm from the EU, my region is EU on my console and yet I CANNOT access the EU servers, I'm stuck on the NA side of it. So yeah, this makes me think it's a bug!!
  6. Unable to join friends or pick a server!

    Just wondering if this going to be fixed anytime soon. I was never given a choice of server when starting the game and I cannot join certain friends.

    I'm in Ireland and can join some ppl who are...
  7. I've had this happen too on Xbox one, if you...

    I've had this happen too on Xbox one, if you bring up tour inventory it takes you out of that position.
  8. Replies
    1
    Views
    516

    A disturbing discovery mission bugged

    Yep as title says, it's bugged. Won't start up on Xbox one. Nothing spawns.
  9. Replies
    20
    Views
    1,264

    Yeah in Dublin, Ireland and been trying since...

    Yeah in Dublin, Ireland and been trying since 10am to get in with no luck. So there is an issue of some kind.
  10. Replies
    20
    Views
    1,264

    it said 10am for me, but yeah i have ultimate...

    it said 10am for me, but yeah i have ultimate founders and i am unable to get in on xbox as well and I am in Ireland and it is 2.49pm now.
  11. Unable to login on Xbox One with ultimate founders pack!

    As the title says, I've not been able to login even tho I have the ultimate founders pack and it is now 12.20pm local time. Tweet trion help and the usual crap, try putting a ticket in. Anyone else...
  12. Replies
    0
    Views
    2,663

    Rapture Gaming Community!!

    Firstly, I know this is the 360 section for clans and I apologise if this kind of post is not allowed!!

    Rapture Gaming is a great community. We are looking for motivated and active players who...
  13. Replies
    4
    Views
    1,003

    Happy to trade if it is something I need. Ideally...

    Happy to trade if it is something I need. Ideally would prefer the scrip.

    I am after T5 MG rocket mods, full set and T5 Infector recoil stock, barrel and sight - Plate Slicer. Nothing else i...
  14. Replies
    4
    Views
    1,003

    300k mate like everyone else charges

    300k mate like everyone else charges
  15. Replies
    4
    Views
    1,003

    Selling some stuff!!

    Precious
    Ego: 5900
    .90 reload
    1.05 dmg
    1.10 fire rate
    10% ego on full reload
    2.00 mag

    +12% crit to out of combat targets - mastery.
  16. I'll probably hit both to see which is more...

    I'll probably hit both to see which is more populated tbh, just went back onto defiance yesterday. I have no idea what is good and what is not lol
  17. Man you know we won't have to try very hard to...

    Man you know we won't have to try very hard to find bugs in a defiance game lol
  18. Replies
    16
    Views
    1,836

    If your really after one of these I have one on a...

    If your really after one of these I have one on a low ego toon.
  19. Replies
    8
    Views
    539

    updated...............

    updated...............
  20. Replies
    8
    Views
    539

    lol thats the best way mate... ok i can post the...

    lol thats the best way mate... ok i can post the mods that are on it when i am online for you to see mate.. or can show you in game, whatever suits best
  21. Replies
    8
    Views
    539

    lol how'd ya manage to get the ban??? just throw...

    lol how'd ya manage to get the ban??? just throw me a reasonable offer mate n wee can go from there!!
  22. Replies
    78
    Views
    18,126

    I'm back and we are still recruiting for the clan...

    I'm back and we are still recruiting for the clan :)
  23. Replies
    44
    Views
    15,500

    free bump!!

    free bump!!
  24. Replies
    8
    Views
    539

    I would ideally prefer scrip but am open to a...

    I would ideally prefer scrip but am open to a trade, i will be on in an hour or so and we can sort something then mate
  25. Replies
    8
    Views
    539

    Selling some gear!!

    I have some stuff for sale. I have an idea of value but not entirely sure so i am asking for offers on these things instead.... Msg me on live with an offer on anything!! GT is FINN0 (thats a zero)
    ...
Results 1 to 25 of 120
Page 1 of 5 1 2 3 4