Search:

Type: Posts; User: Greybush

Page 1 of 2 1 2

Search: Search took 0.02 seconds.

  1. Replies
    120
    Views
    5,670

    Np, send a fr to LaTarantula so I can track ya...

    Np, send a fr to LaTarantula so I can track ya down. Thx
  2. Replies
    120
    Views
    5,670

    K, I'll try to get yours to Wuzu too.

    K, I'll try to get yours to Wuzu too.
  3. Replies
    120
    Views
    5,670

    Yep, I'm in game if you're still online. What's...

    Yep, I'm in game if you're still online. What's your in game name?
  4. Replies
    120
    Views
    5,670

    Np, will do. Gotta get Wuzu his prize, I'll see...

    Np, will do. Gotta get Wuzu his prize, I'll see about passing yours to him.
  5. Replies
    120
    Views
    5,670

    Sorry, just saw this. I'll be back on shortly,...

    Sorry, just saw this. I'll be back on shortly, hopefully I can still catch ya.
  6. Replies
    120
    Views
    5,670

    Yessir, it'll be waiting for ya.

    Yessir, it'll be waiting for ya.
  7. Replies
    120
    Views
    5,670

    If any of the winners can't grab their prize...

    If any of the winners can't grab their prize today, just send me a pm or post on here and we'll figure something out. Thx
  8. Replies
    120
    Views
    5,670

    Mac, what's your in game name? Or when's a good...

    Mac, what's your in game name? Or when's a good time to meet up?
  9. Replies
    120
    Views
    5,670

    Congrats to all the winners and thanks to...

    Congrats to all the winners and thanks to everybody who played. XOXO
  10. Replies
    120
    Views
    5,670

    All winners have been finalized. Posting them...

    All winners have been finalized. Posting them shortly.
  11. Replies
    120
    Views
    5,670

    Yep, you're good Luna.

    Yep, you're good Luna.
  12. Replies
    120
    Views
    5,670

    77 is already taken.

    77 is already taken.
  13. Replies
    120
    Views
    5,670

    Number 2 is already taken, sorry.

    Number 2 is already taken, sorry.
  14. Replies
    120
    Views
    5,670

    One guess per person.

    One guess per person.
  15. Replies
    120
    Views
    5,670

    Yeah, no worries, that's fine.

    Yeah, no worries, that's fine.
  16. Replies
    120
    Views
    5,670

    Will only be accepting guesses until 1 o'clock...

    Will only be accepting guesses until 1 o'clock Eastern time Saturday. Get em in meow.
  17. Replies
    120
    Views
    5,670

    One guess per person Danny Dopey.

    One guess per person Danny Dopey.
  18. Replies
    120
    Views
    5,670

    Np Johnny, Payne is good people so I'll def put...

    Np Johnny, Payne is good people so I'll def put him down for 78. And thanks for posting for him.
  19. Replies
    120
    Views
    5,670

    Updated...rawr

    Updated...rawr
  20. Replies
    120
    Views
    5,670

    Updated, thx fellers

    Updated, thx fellers
  21. Replies
    120
    Views
    5,670

    All up to date, thx everyone

    All up to date, thx everyone
  22. Replies
    120
    Views
    5,670

    Up-diggity-dated bruhs

    Up-diggity-dated bruhs
  23. Replies
    120
    Views
    5,670

    77's already gone. Please check the OP or follow...

    77's already gone. Please check the OP or follow the thread everyone. I'm not gonna keep correcting everyone. Thx
  24. Replies
    120
    Views
    5,670

    We're gonna go ahead and make that a...

    We're gonna go ahead and make that a five...Mmmkayyy. And congrats on the baby!
  25. Replies
    120
    Views
    5,670

    Thx everyone, all updated for meow.

    Thx everyone, all updated for meow.
Results 1 to 25 of 28
Page 1 of 2 1 2