Search:

Type: Posts; User: KC Frosty

Page 1 of 5 1 2 3 4

Search: Search took 0.01 seconds.

  1. Replies
    17
    Views
    506

    Lmmfao!!! This is what we see aaaalllll day long...

    Lmmfao!!! This is what we see aaaalllll day long in ps3 na, beggars who will never be satisfied. I stopped giving stuff away 2 weeks ago when I gave away 2 fully loaded rigs and didn't even get a...
  2. Replies
    7
    Views
    641

    Funny how that works isn't it...all evidence from...

    Funny how that works isn't it...all evidence from the internet getting wiped in one day but not a single bug fix in two years. It boggles my mind how this company is even in business.
  3. Thread: Reputation

    by KC Frosty
    Replies
    2
    Views
    306

    That plus 50 was purified gulanite.

    That plus 50 was purified gulanite.
  4. Yw, I've heard there are people starting...

    Yw, I've heard there are people starting fundraisers to keep the game going I just hope it works. This is more than just a game, its a community and it has built quite a following over the years. If...
  5. https://cloud.google.com/customers/gamigo This...

    https://cloud.google.com/customers/gamigo

    This may point you in the right direction. I googled the engine itself and it has actual figures. I really hope someone can save our beloved game. Best of...
  6. Replies
    9
    Views
    533

    Exactly, everything should be unlocked, shoulda...

    Exactly, everything should be unlocked, shoulda been unlocked for the past 6 months even patron shoulda been free since the server switch.
    I have the max slots for free players but everyone is...
  7. Replies
    9
    Views
    533

    Yea I need loadouts bad. Starting to make...

    Yea I need loadouts bad. Starting to make specific rigs since we are pulling em every week and it'd be nice to just press a button to get ready rather than spending 5 mins switching perks around.
  8. Replies
    21
    Views
    1,424

    Yea I believe they are still on easter vacation,...

    Yea I believe they are still on easter vacation, that would explain why no one received their free crates this week.
  9. Replies
    9
    Views
    533

    Request for defiance players

    Is there any way we could all get some extra inventory slots and extra loadouts? I see many people complaining about inventory especially with these weekly crates. I personally don't need extra...
  10. Replies
    1
    Views
    274

    They disabled those a long time ago and they're...

    They disabled those a long time ago and they're not gonna do any fixes on a game that's closing in 30 days trust me.
  11. Replies
    15
    Views
    2,635

    They deleted the link to the video about gamigo...

    They deleted the link to the video about gamigo killing games too lol
  12. Excellent video! We knew all along they were only...

    Excellent video! We knew all along they were only concerned with money and not their own player base. Someday they will get what they deserve.
  13. Replies
    1
    Views
    542

    Lol the games shutting down in a month they ain't...

    Lol the games shutting down in a month they ain't gonna fix anything. Been begging for 2 years to get my pursuits fixed, character bugs fixed, and get rid of all the PvP hackers and they'd rather...
  14. Replies
    15
    Views
    2,635

    Yea pretty ridiculous when they granted the...

    Yea pretty ridiculous when they granted the wishes of known glitchers, I saw they gave a mayhem barrier to a known fire rate glitcher. Pretty ironic cause these glitchers are the reason they can't...
  15. Replies
    14
    Views
    2,053

    Yea, every time you finish off pursuits it will...

    Yea, every time you finish off pursuits it will auto level you. When I was ego 5000 it was very hard to level up so I did all the racing challenge pursuits and I hit ego 6000 in two days.
  16. Replies
    14
    Views
    2,053

    Pursuits will auto level you. I reached ego 6000...

    Pursuits will auto level you. I reached ego 6000 in 4 weeks without patron by doing pursuits quickly. Do all the racing challenge pursuits, they're easy and I remember they made my ego boost by like...
  17. Replies
    23
    Views
    3,807

    The problem is someone would have to buy the...

    The problem is someone would have to buy the rights to defiance and I'm sure greedmigo wouldn't let that go cheap. Everyone's here asking for offline version and they're not even responding, they...
  18. Replies
    23
    Views
    3,807

    Yes they are straight up crooks. Any other...

    Yes they are straight up crooks. Any other company would be under investigation for the things they've pulled. I haven't spent hundreds like other people but I did just buy patron and 20 pullers...
  19. Replies
    11
    Views
    1,315

    Very true, idk why they're even gonna do events...

    Very true, idk why they're even gonna do events after all this. 90% of the few players we had left are all gone already because they're so p*ssed off. I was hoping maybe they'd be kind to us since...
  20. Replies
    11
    Views
    1,315

    All great ideas. The store is shutdown so they...

    All great ideas. The store is shutdown so they can't even make money anymore so I think rewards like this that are actually useful would be great and help the people who weren't fortunate enough to...
  21. Replies
    11
    Views
    1,315

    They won't get another penny from me I've spent...

    They won't get another penny from me I've spent enough for the condition the game was in. I think its more than fair to reward the remaining players with enough loyalty to buy at least one item. And...
  22. Replies
    11
    Views
    1,315

    Loyalty points idea

    Well since the games now officially ending I think everyone in the game should be given 500 loyalty to buy something that maybe they never got the chance to own. I've seen many people bring this up...
  23. Meaning they're taking our money and running....

    Meaning they're taking our money and running. Someone out there can do it, but gamigo won't do it because they have no motivation since that would cost them money.
  24. Replies
    13
    Views
    2,259

    That's what I wanna know too. They pushed and...

    That's what I wanna know too. They pushed and pushed us to play 2050 now both games are unsustainable? Lies, all lies. The truth is they're too lazy, greedy, and understaffed to put any energy into...
  25. Replies
    17
    Views
    1,386

    Well guess none if this even matters now. Goodbye...

    Well guess none if this even matters now. Goodbye everybody I'll miss y'all.
Results 1 to 25 of 116
Page 1 of 5 1 2 3 4