+ Reply to Thread
Results 1 to 4 of 4

Thread: Encore du vent

Member

Encore du vent

Une fois de plus une pseudo personne du service client repond qu'il va verifier les ticket pour resoudre le probleme si vous aviez vraiment l'intention de regler koike soit vous auriez commencer par la toujours du bla bla rien de concret
    pour ce qui lirons ce message rappeler vous le playstation home avant fermeture il proceder de la meme maniere comme trion aujourd'hui
    conclusion: meme un abonnement par moi c'est deja donne trop a trion
    tant que mon probleme ne sera pas regler je continuerai chaque jour a rappeler aux bons nombres de joueur vos arnaques
    j'ai deja commencer sur les divers plateformes sur les canaux ainsi que dans mon clan car je me dois vu votre malhonnete dans avertir les consommateurs le temps que ce dit problemes ne sera pas regler

infos arnaque du jour
    quand une personne possede une arme tres rare dans le jeu et qu'elle prtent obtenir ceci avec 30euros depenser celi ci fait donc parti de trion un peu comme les pub de voiture
    apres avoir depenser environ 2000euros sur 10 mois et n'avoir gagner qu'une seul armes jp potable c'est a dire azaroth le reste sont shotgun ,pistolet ,sniper jamais de tres bonne jackpot meme en expedidition a rang tres elever jamais d'arme ou bouclier t6 ke des puces vehicuhe t6
    pour trion je suis vip pour les depenses et non pour les recompenses
    LEGIO PATRIA NOSTRA

id en ligne ps3 / ps4 Fabrice-720

you might have more luck in the french fry section of the forums... scroll down just a fuzz

Member KevinVonBach's Avatar
    Translation:

Once again a pseudo customer service person repond that he will check the ticket to solve the problem if you really intended to settle koike or you would start with the bla bla everthing concrete
    for what will read this Message remind you the playstation home before closing it proceed in the same way as trion today
    conclusion: even a subscription by me it is already gives too a trion
    as my problem will not be settled I will continue every day to remind the good Player numbers your scams
    I have already started on the various platforms on the channels as well as in my clan because I must have seen your dishonest in warning consumers the time that this said problems will not regulate

scam info of the day
    when a person possesses a very rare weapon in the Game and that it prere to get this with 30euros spend celi this is therefore part of trion a little like the pubs of car
    after spending about 2000euros over 10 months and having to gain only one weapons jp drinkable that is to say Azaroth the remainder are shotgun, pistol, sniper never very good jackpot even in expedidition to rank very never raise of weapon or shield t6 ke of the fleu vehicles t6
    for trion I am vip for the expenses and not for the rewardsWeapon or shield t6 ke chips vehicuhe t6 for trion I am vip for the expenses and not for the rewardsWeapon or shield t6 ke chips vehicuhe t6 for trion I am vip for the expenses and not for the rewardsShe get to get this with 30euros spend celi it is therefore part of trion a little like the advertisements of car after spending about 2000euros over 10 months and having to gain only one weapons jp drinkable that is to say azaroth the rest are Shotgun, pistol, sniper ever very good jackpot even in expedidition has rank very never raise of weapon or shield t6 ke of the fleu vehicles t6 for trion I am vip for the expenses and not for the rewardsShe get to get this with 30euros spend celi it is therefore part of trion a little like the advertisements of car after spending about 2000euros over 10 months and having to gain only one weapons jp drinkable that is to say azaroth the rest are Shotgun, pistol, sniper ever very good jackpot even in expedidition has rank very never raise of weapon or shield t6 ke of the fleu vehicles t6 for trion I am vip for the expenses and not for the rewardsWeapon or shield t6 ke chips vehicuhe t6 for trion I am vip for the expenses and not for the rewardsWeapon or shield t6 ke chips vehicuhe t6 for trion I am vip for the expenses and not for the rewards

that's a translation?... the french fry made more sense... what is it translated to?